20100527

Exorcist pentru blog

Ca idee: un post ca cel despre Freqax m-a bantuit vreo 2 saptamani si l-am scris intr-o noapte, de pe la 3 a.m. pana pe la 5 a.m.  Adica m-am trezit din somn si m-am dat jos din pat ca sa il scriu, ca venise momentul. A meritat; si e o chestie care merge de la sine cand ai cititori constanti cum se pare ca si am (thanx).

Acum. Imi trebuie un ajutor profesionist  ca sa nu mai fiu bantuit de subiecte care nu intereseaza pe cititorii mei. Un fel de exorcist de subiecte. Functioneaza asa: exorcistul citeste intrebarea din dreapta - de vizavi - se inarmeaza cu cel mai ascutit pointer de mouse din sistem, si il infige in subiectele care il intereseaza. Practic, cercetarile arata ca odata ce ai infipt un pointer intr-un subiect, subiectul ramane virtual in acel loc pentru totdeauna (exista si un forever al internetului, da). Subiectul nu se mai poate ascunde in html/urile altor bloguri sau site/uri. E captiv acolo unde a fost impuns cu pointerul. Treaba asta, dupa calculele mele, se face in 60 de secunde. E ca in film. In 60 de secunde the bad subjects are gone forever.

So. All the blog exorcists out there, take the allmighty pointer and chase the bad subjects around here... Let the boing bum chak.ro exorcism begin!

Un comentariu:

  1. dupa sondaj categoriile cele mai cautate arata asa:

    1. dubstep
    2. drum&bass romanessc
    3. inverviuri artisti romani
    4. rap romanesc, softuri, analize si articole random
    5. electronica romaneasca, articole teoretice despre muzica electronica, altceva

    thx pentru vot.

    RăspundețiȘtergere

Leave a comment