20100925

Open-minded opening set



"Am fost inspirata de la cativa prieteni producatori si de vizitele recente facute in alte tari si orase, asa ca am mixat o combinaţie de break, Asian, dub, bleep, ceva cu un gust clasic şi techno hipnotic. Cea mai mare inspiratie a venit in timpul unei excursii pe care am facut-o in Japonia anul trecut: de la un DJ rezident in Tokyo, care produce sub numele C_Olvrin. Inainte sa inceapa setul meu, el a pus mult ambient, muzica experimentala si trackuri de sound design. Am fost foarte recunoscatoare ca am putut sa incep dupa setul lui de warm-up. Oamenii au fost foarte deschisi pentru orice fel de sound! Parerea mea e ca oamenii trebuie sa aiba sansa sa asculte diferite tipuri de muzica electronica care sa inspire, sa educe si sa incurajeze mai mult o atitudine open-mind in cluburi. Cu acest mix am vrut sa arat o selectie cu care poate fi inceputa o noapte. De asemenea am acordat multa atentie creand loopuri din partile favorite ale unor piese." (read the full interview of Cio D'Or here)



Tracklist
Cio D'Or - Autumnwinds - RA podcast exclusive
Murcof - Rostro - The Leaf Label
Xhin - Seed - Stroboscopic Artefacts
Milton Bradley - Somewhere Beyond My Illusion - Prologue
Heartthrob - Valentine - M-nus
Monolake - Zero Gravity - Monolake
C-Olvrin - Walk at Night in the Misty Woods - Unreleased
Monolake - Infinitive Snow - Imbalance
Margaret Dygas - 37 min to 7 - Non Standard Productions
Milton Bradley - Uncontrallable Desire - Do Not Resist The Beat!
Monolake - Observatory - Imbalance
Terence Fixmer - Electric City (Function Rmx) - Electric Deluxe
Perc - BGG (Milton Bradley / Bejond The Silence Mix) - Perc Trax
Xhin - Key - Stroboscopic Artefacts
Murcof - Memoria - The Leaf Label
Milton Bradley - Sector X - Unreleased
Cio D'Or - Organza (Milton Bradley Rmx) - Prologue
Monolake - Ionized - Monolake
Milton Bradley - Last Flight To Cologne - Do Not Resist The Beat!
Donor - Remainder - Stroboscopic Artefacts
Marcel Dettmann - Silex - Ostgut Ton
Sleeparchive - Infared Glow - Sleeparchive
Xhin - B-Link - Stroboscopic Artefacts
Obtane - Twilight Observer - Unreleased
Perc - BGG (Milton Bradley Critical Level Mix) - Perc Trax
Cio D'Or - Goldbrokat (Donato Dozzy Techno Rmx) - Prologue
Cio D'Or - Goldbrokat - Prologue
Cio D'Or - Goldbrokat (Donato Dozzy Ambient Rmx) - Prologue

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Leave a comment