20130426

(Quite) fresh sound: Droict remixeaza Peripatetic - Ode to MJ






in masura in care dub techno mai poate fi ceva fresh, acum ca am facut o infuzie de baile/carioca/ballroom-techno [numit vogue house, dupa cum s-a auzit la Rokolectiv (si omg cat m-am chinuit a doua zi sa-mi scot ritmul ala din cap)] alteregoul producator al blogului de fata a remixat Peripatetic - Ode to MJ.
remixul e destul de minimal, boomy si fantomatic, cu accent pe hyde / fear, primele masuri, primele versuri din strofe; e un mic univers construit punand lupa pe o secventa a originalului din care se folosesc doar vocea si doua masuri din tema principala, de la cap si de la coada procesate (habar n-am de ce am scris toate astea, dar asta e avantajul de a fi si blogger si producator - specie dubioasa de Uroboros digital).

pentru cine nu mai stie, originalul suna asa:

in fine, daca piesa originala a fost in heavy rotation la radio guerrilla, si remixul asta ar putea la o adica sa fie (cu un desi aici). sigur ca e mai mult radio friendly decat club friendly. asa se intampla cu genurile electronicii odata underground care nu mai sint ascultate in locatiile dedicate: daca nu ajung la muzeu, ajung la radio.
oricum, techno-ul si ritmurile elastic-ascetice floor-to-the-floor raman marea mea slabiciune. si remixurile. si peripatetic.

2 comentarii:

Leave a comment